Blistex to the rescue!

13 november 2017 - Bangkok, Thailand

Bijna 1 jaar na het grote Japan avontuur stap ik -deze keer niet alleen- aan boord voor een nieuw avontuur: Hallo Bangkok! Hallo Thailand! . Deze reis is een beetje onverwacht. Normaal was ik nu aan het werk op een filmset in Amsterdam, maar kijk, het lot besliste daar anders over...en hoewel de roddelmachine alweer op volle toeren zal draaien, ik sta nog steeds volledig achter mijn keuze. Laat mij daar nog efkes een quote achter plakken: when shit happens, turn it into fertilizer! Er zijn grenzen...en ik ben blij dat mijn keuze mij over heel wat grenzen naar Bangkok bracht!

Om even aan te tonen dat het ook niet altijd kommer en kwel is in 'de filmwereld' heb ik mijn reisgenote -Alexandra. Zo'n 4 jaar geleden stonden we nog samen op set bij De ridder en ondertussen is ze een van de mensen die ik nooit meer uit mijn leven zou kunnen wegdenken. Toen ik haar in volle wanhoop opbelde om te praten over Amsterdam was haar antwoord: zouden we niet beter een reis boeken?? And here we are :)

Maar goed...de vlucht dus. We vliegen met Emirates wat toch wel staat voor high tech ( zie tv's, sfeerverlichting, kitten tv ;) en zowaar een sterrenhemel op het plafond) ,mooie uniformen en ik dacht dat ik het nooit ging zeggen maar: lekker eten! Mijn vegetarische maaltijd -die vegan bleek te zijn - kwam alweer ruim voor de rest, waardoor het voor 1 keer een privilege lijkt te zijn om niet tot de carnivoren te behoren. Mijn sticker - wake me up for dinner- die na 5 min al in mijn haar plakt was een beetje overbodig, maar grappig, dat wel!

Toch hangt hier ook een geurtje, ik wil al bijna mijn voeten terug in mijn stinksleffers -k heb daar nochtans een halve bus schoenendeo ingespoten - te schuiven als het de voeten van onze gangpadstoelbezetter blijken te zijn. What to do?? Ik roffel wat door mijn handbagage en krijg het lumineuze idee om wat blistex onder mijn neus te smeren. In lichte slappe lach doen we dat maar allebei, opgeruimd staat netjes! Blistex to the rescue!

De rest van de reis breng ik al knikkebollend door, ik probeer naar Westworld te kijken maar moet elke aflevering minstens 3 keer opnieuw starten omdat mijn hoofd steeds naar beneden valt. Dubai- vanuit de lucht - daar blijf ik wel voor wakker. En de skyline van Bangkok met een cocktail in de hand dat lukt ook nog net!

1. Alexandra deweirdt:
    Dat het de max is ! 🙏🙏
  2. Isabelle:
    14 november 2017
    Emirates , luxe echt wel! Ik kan het weten nu na trip met vreselijke Iberiavlucht naar Ecuador ! Dan mag het al eens naar stinkvoeten rieken!😃 😖 Jaloerssss , Enjoy every minute of iT ! 🍹🍸🍚🍤
  3. Nadine:
    14 november 2017
    Ohhh zo tof om te lezen, gelijk hebben jullie!! Geniet ieder moment 👊👊😘 40 jaar geleden had ik via organisatie pennevriendin in Bangkok! Nu nog steeds hebben we supertoffe contacten via fb, precies of we kennen elkaar supergoed en nog nooit zagen we elkaar😔 ooit lukt het wel ! Ik kijk al uit naar je volgend verhaal 😘😘😘
  4. Alex:
    14 november 2017
    😂 ben wel eerst efkes moeten gaan zoeken wat Blistex juist was 😉
    Amuseer jullie! 😗😗
  5. Claire:
    geniet ervan
  6. Katrien:
    Geniet ervan madammen!!
    En ik hoorde het Amsterdamverhaal en ik vind uw beslissing supercool! Xxx